נתניהו: "אף פוליטיקאי לא יוכל להרכיב ממשלה בלי לפיד ומרצ"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "אף פוליטיקאי לא יוכל להרכיב ממשלה בלי לפיד ומרצ"

    ראש ממשלה בנימין נתניהו בהצהרה מיוחדת הערב לאחר ההחלטה ללכת לבחירות מצהיר כי "אם כופים עלינו בחירות אני מבטיח לכם שננצח. הליכוד יביא ניצחון ענק". נתניהו הבהיר כי הליכוד התנגד וגנץ החליט "לתת לניסנקורן לקדם דיקטטורה של פקידי השמאל שרומסים את רצון הציבור"

    ראש הממשלה בהצהרה צילום: פלאש 90
    8:46
    07.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on "החמאס הסכים לעסקה; אבל מה הבטיחו להם בתמורה"?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פתיחת קמפיין הבחירות. כיממה לאחר ההחלטה ללכת לבחירות עם דחיית חוק התקציב, ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (שלישי) בכנסת והתייחס להליכה לבחירות לאחר שנה לכינון הממשלה, "אני לא רציתי בחירות, הליכוד לא רצה בחירות, הצבענו פעם אחר פעם נגד בחירות – כולל אתמול בלילה" אמר נתניהו והאשים את גנץ, "לצערי גנץ חזר בו מהסיכומים בינינו וזה גורר את המדינה לבחירות".

    לטענת נתניהו, "זה קרה בגלל מאבק פנימי במפלגה שלו. הוא חזר בו בגלל ההתעקשות שלו לתת לניסנקורן לקדם דיקטטורה של פקידי השמאל שרומסים את רצון הציבור. אנחנו לא יכולים לתת לזה לקרות" הבהיר ראש הממשלה.

    ראש הממשלה אמר בביטחון בהצהרתו כי "אם כופים עלינו בחירות אני מבטיח לכם שננצח. הליכוד יביא ניצחון ענק בבחירות משתי סיבות: הראשונה, רוב אזרחי ישראל רואים את המנהיגות וההישגים האדירים שלנו. אנחנו מביאים מיליוני חיסונים, מביאים הסכמי שלום היסטוריים, בולמים את האיום האיראני, הופכים את ישראל לאחת הכלכלות המובילות בעולם" ציין נתניהו את ההישגים האחרונים שלו כראש ממשלה.

    הסיבה השנייה שננצח, אמר ראש הממשלה, "היא שההחלטה בבחירות האלה היא ברורה: זאת או ממשלה שתלויה בלפיד ובשמאל, או ממשלת ימין-על-מלא. זאת הבחירה. יש הרבה פוליטיקאים, כל אחד מהם טוען לכתר וטוען שיש לו ניסיון ויכולת להיות ראש ממשלה. רק אתם תשפטו מי מהם פוליטיקאי ומי מהם מנהיג".

    נתניהו התייחס במרומז ליריב הפוליטי החדש גדעון סער ואמר, "אבל דבר אחד ברור: אף אחד מהפוליטיקאים האלה לא יוכל להרכיב ממשלה בלי לפיד והשמאל. הם יכולים לתת הרבה הצהרות "ימניות", אבל אין להם דרך אחרת להרכיב ממשלה בלי לפיד ומפלגות השמאל".

    בסיום דבריו אמר נתניהו, "הדרך היחידה להביא ממשלת ימין על-מלא בלי השמאל, הדרך היחידה להגשים את כל החלומות של הימין, זה להצביע לליכוד – רק לליכוד".

    מכחול לבן נמסר בתגובה: נאשם בפלילים עם 3 כתבי אישום גורר את המדינה ל-4 מערכות בחירות. אם לא היה משפט, היה תקציב ולא היו בחירות.

    ראש האופוזיציה יאיר לפיד בתגובה להצהרת ראש הממשלה: "מסכים עם נתניהו ב-100 אחוז. יש עתיד חייבת להיות המפלגה המובילה להחלפת השלטון אחרת נקבל אחרי הבחירות עוד ממשלת שחיתות של נתניהו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נוווו קמפיין כושל… לפני זה היה אין ממשלה בלי המשותפת אז עכשיו לפיד?